راهنمای خرید بهترین مسواک برقی + 5 نمونه از بهترین‌ها

مشهور است که مسواک‌های برقی در ابتدا برای کسانی که توانایی جسمانی نداشتند تولید شدند، اما رفته‌رفته عموم مردم به آن‌ها روی آوردند و امروز درصدی از مردم جهان به‌جای استفاده از مسواک‌های دستی از همین مسواک‌های برقی استفاده می‌کنند. اگر شما هم تصمیم گرفته‌اید به استفاده‌کنندگان از مسواک‌های برقی بپیوندید، پیشنهاد می‌کنم آن‌چه که در این نوشتار پیرامون راهنمای خرید بهترین مسواک برقی می‌آید را مطالعه کنید و سپس برای خرید مسواک برقی تصمیم بگیرید.

ابتدا با هم مروری خواهیم داشت بر نکات مهمی که باید قبل از انتخاب بهترین مسواک برقی به آن‌ها توجه داشته‌باشید و سپس خواهیم دید که در رنج‌های قیمتی مختلف، چه مسواک‌های برقی‌ای ارزش خرید دارند.

راهنمای خرید بهترین مسواک برقی

قبل از خرید هر کالا باید بدانید که مهم‌ترین معیارهایی که روی ارزش آن کالا تأثیرگذار هستند چه چیزهایی هستند تا بتوانید با درنظرگرفتنِ آن‌ها، بهترین انتخاب را داشته‌باشید. معیارهای انتخاب بهترین مسواک برقی از قرار زیر هستند:

  • نوع باتری: اکثر مسواک‌های برقی از باتری قابل‌شارژ داخلی برخوردار اند، اما برخی دیگر باتری‌شان از نوع باتری‌های غیرقابل‌شارژ است. در این مسواک‌ها اگر شارژ باتری تمام شود، باید آن را دور انداخته و باتری جدید تهیه کنید. سعی کنید مسواکی انتخاب کنید که دارای باتری قابل‌شارژ باشد.
  • عمر باتری: اما به‌جز آن‌که باید به قابل‌شارژبودن باتری مسواک برقی دقت کنید، باید به عمر باتری هم دقت کنید. برخی مسواک‌ها با یک بار شارژ تا حدود دو هفته شارژدهی دارند و برخی دیگر صرفاً 2 یا 3 روز شارژدهی دارند. البته که عمر باتری روی قیمت مسواک برقی تأثیرگذار است.
  • برند مسواک برقی: در کل نباید تمام و کمال روی برند هر کالا تأکید کرد، اما به‌طور معمول برندهای شناخته‌شده کالاهای بهتری تولید می‌کنند. در میان برندهای مسواک برقی هم برند Oral-b یا اورال بی و برند فیلیپس از همه مشهورتر و شناخته‌شده‌تر هستند.
  • تایمر: برای بسیاری از کسانی که از مسواک برقی استفاده می‌کنند، مزیت اصلی مسواک برقی در این است که از طریق آن می‌توان به‌شکل اصولی مسواک زد. دندانپزشکان و متخصصان توصیه می‌کنند که تایم مسواک‌زدنِ اصولی حدود 2 دقیقه باشد، از این رو برخی مسواک‌ها از تایمر برخوردار هستند تا بعد از 2 دقیقه مسواک‌زدن هشدار دهند. اگر به‌دنبال بهترین مسواک برقی هستید بد نیست به تایمر هم توجه کنید.
  • قابلیت تعویض سری: این یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های هر مسواک برقی است. مسواکی که قابلیت تعویض سری ندارد، اگر در قسمت سری دچار مشکل شود هیچ راهی برای تعمیر آن نیست، اما مسواکی که امکان تعویض سری دارد، به‌سادگی سری آن قابل‌تعویض است. این یعنی نه‌تنها زمان‌هایی که سری دچار مشکل می‌شود می‌توانید آن را تعویض کنید، بلکه می‌تونید یک مسواک را برای دو یا حتی سه نفر استفاده کنید و فقط هنگام استفاده، سری‌ها را تعویض کنید.
  • سرعت و نوع چرخش هر مسواک هم می‌تواند مهم باشد. در مسواک‌های گران‌قیمت‌تر، سرعت چرخش و لرزش بیشتر از مسواک‌های ارزان‌قیمت‌تر است.
  • در ضمن برخی از مسواک‌های برقی گران‌قیمت از قابلیت هشدار برای فشار به لثه‌ها برخوردار هستند. یعنی این مسواک‌ها زمانی‌که به لثه‌ها فشار وارد کنید به شما هشدار می‌دهند. اگر محدودیتی در خرج‌کردن ندارید، بد نیست به این قابلیت هم دقت کنید.
راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن + معرفی 5 مدل برتر بازار

5 بهترین مسواک برقی

چند تا از قابلیت‌های مهم مسواک‌های برقی را مرور کردیم و اکنون نوبت به معرفی 5 تا از بهترین مسواک‌های برقی با قیمت‌های مختلف است:

1- مسواک برقی اورال-بی مدل پرو اکسپرت 110

راهنمای خرید بهترین مسواک برقی

انتخاب بهترین مسواک برقی ارزان انتخابی دشوار است، چراکه مسواک‌های برقی زیادی با قیمت ارزان وجود دارند، اما مسئله این‌جاست که بیش از 90 درصد آن‌ها ارزش خرید ندارند. یکی از بهترین گزینه‌های ارزان همین مدل اکسپرت 110 از برند اورال‌-بی است. این مسواک از قابلیت تعویض سری، باتری نسبتاً قدرتمند و سرعت چرخش 4000 برخوردار است و با توجه به برند معتبرش و همچنین قیمت مناسبش، از بهترین گزینه‌ها برای خرید است.

مشاهده‌ی مسواک برقی اورال‌بی اکسپرت 110 در دیجی‌کالا

2- مسواک برقی شیائومی مدل MES601

مسواک برقی شیائومی مدل MES601

دومین مسواکی که به شما معرفی می‌کنیم محصولی از برند مشهور شیائومی است. این مسواک مدل MES601 از باتری‌ای قدرتمند برخوردار است که با یک بار شارژ تا حدود 20 روز شارژدهی دارد. باتری هم در حدود 5 ساعت شارژ می‌شود.

این محصول برند شیائومی از سرعت لرزش 310000 در دقیقه برخوردار است و خوبیِ ویژه‌اش این است که سه حالت لرزشی دارد. حالت اول آن حالت ملایم و حالت دوم حالت تند است، اما حالت سوم را خود شما می‌توانید تعیین کنید. کافی‌ست اپلیکیشن اختصاصی را نصب کنید و با اپلیکیشن تعیین کنید که سرعت لرزش و چرخش چه میزانی باشد.

وجود استند شارژ، سری قابل‌تعویض و تایمر از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول برند شیائومی هستند.

مشاهده‌ی مسواک برقی شیائومی MES601 در دیجی‌کالا

3- مسواک برقی موزر مدل Denta Star 1639

بهترین مسواک برقی

محصولی از برند موزر با نام Denta Star 1639 پیشنهاد سوم ما به شما برای خرید بهترین مسواک برقی است. این محصول از باتری قدرتمندی برخوردار است و همچنین برس‌های سری آن بلند هستند و به‌خوبی جرم‌های دندان‌ها را از بین می‌برند. یک سری اضافی هم در جعبه‌ی آن قرار دارد و خوشبختانه سری مسواک به‌سادگی قابل‌تعویض است.

راهنمای خرید بهترین هارد اکسترنال + معرفی چند نمونه از بهترین‌ها

امکان شست‌وشوی سری و پایه‌ی آن و همچنین قابلیت ماساژ لثه از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول برند موزر هستند.

مشاهده‌ی مسواک برقی موزر Denta Star 1639

4- مسواک برقی فیلیپس مدل Pa3493

مسواک برقی فیلیپس مدل Pa3493

اگر به‌دنبال مسواکی هستید که باتری‌ای فوق‌العاده قدرتمند داشته‌باشد همین مسواک می‌تواند بهترین گزینه برای‌تان باشد. این مسواک با باتری قدرتمندش باعث می‌شود که با یک بار شارژ تا مدتی طولانی نیازی به شارژ باتری مسواک نباشد.

این مسواک برند فیلیپس همچنین امکان تعویض سری را به شما می‌دهد و افزون بر این، با قابلیت 2D توانایی پاک‌کردن لایه‌های بین دندان‌ها را به بهترین شکل داراست.

نکته‌ی مثبت دیگر در مورد این محصول برند فیلیپس، پایه‌ی شارژ بسیار با کیفیت آن است. این پایه در زمانی کوتاه توانایی شارژ باتری را داراست.

مشاهده‌ی مسواک برقی فیلیپس Pa3493 در دیجی‌کالا

5- مسواک برقی هارمن مدل KEMPHOR SONICX3

خرید بهترین مسواک برقی بازار

مسواک برقی هارمن مدل KEMPHOR SONICX3 پنجمین پیشنهاد ما به شماست، اما احتمالاً بهترین پیشنهاد ما باشد. این مسواک در عرض 70 دقیقه شارژ می‌شود، اما تا 20 ساعت شارژ دهی دارد و برای مدتی طولانی می‌توانید روی شارژ باتری‌اش حساب کنید.

این مسواک برقی حرفه‌ای همچنین از 4 سری مخصوص برخوردار است. سرعت لرزش آن 35000 در دقیقه است و قدرت بسیار بالایی در تمیزکردن فضاهای تنگ بین دندان‌ها دارد. نکته‌ی ویژه‌ی دیگر در مورد این مسواک برقی وجود حالت‌های مختلف از جمله حالت سفید کننده، حالت شستشوی سریع، حالت  دندان‌های حساس و حالت شست‌وشو و ماساژ است. با فشار دادن یک دکمه می‌توانید هر یک از این حالات اختصاصی را فعال کنید.

مشاهده‌ی مسواک برقی هارمن KEMPHOR SONICX3 در دیجی‌کالا

  • کیفیت ساخت محصول
  • عملکرد
  • میزان کارکرد
  • ارزندگی به نسبت قیمت
آرش شمسی
ارسال دیدگاه