راهنمای خرید هدفون : با بهترین هدفون های گیمینگ و بی سیم آشنا شوید

راهنمای خرید هدفون | بهترین هدفون های بازار کدامند ؟

اگر قصد خرید بهترین هدفون بی سیم یا گیمینگ در بازار ایران را دارید اما نمی‌دانید کدام مدل را بخرید، در راهنمای خرید هدفون بست بای پلاس نگاهی نزدیک به با کیفیت ترین هدفون بازار و 5 مدل برتر خواهیم داشت.

هدفون ها یکی از دوست‌داشتنی‌ترین تجهیزات صوتی برای گوش کردن به موسیقی یا بازی هستند و تنوع بسیار بالای این محصولات در بازار باعث شده انتخاب کردن، سخت‌تر از همیشه باشد. در آن سو، انواع مختلفی از هدفون ها در بازار به فروش می‌رسد که هرکدام از آنها امکانات خاص خود را دارند و می‌توانند در سناریوهای مختلف در کنار شما باشند. به عنوان مثال، یک هدفون گیمینگ حرفه‌ای، میکروفون بسیار قوی‌تری در مقایسه با یک هدفون بی سیم دارد. در آن سو اما هدفون های بی سیم می‌توانند کیفیت صدای بهتری در مقایسه با هدفون بازی داشته باشند. البته این‌ها قانون ثابتی نیستند و بسته برند، کیفیت ساخت، مشخصات فنی و نوع، همه چیز می‌تواند تغییر کند.

امروزه شرکت‌های مطرح زیادی دست به تولید این تجهیزات می‌زنند و به همین دلیل، خیلی سخت می‌توان بهترین مارک هدفون در ایران را تعیین کرد چرا که محصولات بسیاری از کمپانی‌های بزرگ دنیا مانند مایکروسافت، سونی، سنهایزر، لاجیتک، ریزر و … همگی در ایران به فروش می‌رسند. با این حال، در ادامه سعی کرده‌ایم 5 تا از بهترین هدفون های موجود را معرفی کنیم.

معرفی بهترین هدفون های بی سیم و گیمینگ بازار

1- هدفون بلوتوثی فیلیپس مدل X3

یکی از گران‌ترین و البته بهترین هدفون های بازار که در حال حاضر با ضمانت 12 ماهه واسل به فروش می‌رسد، فیلیپس X3 است. ارگونومی عالی و طراحی مهندسی، مهم‌ترین چیزی‌ست که در همان نگاه اول می‌توان به آن رسید. بدنه اصلی از جنس پلاستیک بسیار مرغوب بوده و در طراحی بالشتک‌ها از لایه‌های مموری فوم با وزن بسیار پایین استفاده شده تا در طولانی‌مدت، بالشتک‌ها شکل گوش را به خود گرفته و تجربه بسیار خوبی از گوش کردن به موسیقی را برای کاربران رقم بزنند.

در کنار معماری و طراحی پیشرفته هدفون بی سیم فیلیپس ایکس 3، وجود درایورهای 50 میلی‌متری با حساسیت 100 دسی‌بل و پشتیبانی از دامنه فرکانسی 5 تا 40000 هرتز، شنیدن تمام جزئیات موسیقی با بالاترین کیفیت ممکن را نیز امکان‌پذیر کرده است.

معرفی چند نمونه برتر دوربین عکاسی میان رده Canon زیر 20 میلیون تومن

هدفون بلوتوثی فیلیپس مدل X3

مشاهده هدفون بلوتوثی فیلیپس مدل X3 در دیجی کالا

2- هدفون سنهایزر مدل HD660S

اگر به دنبال با کیفیت ترین هدفون بازار با قیمتی در حدود 15 میلیون تومان هستید، ما هدفون سنهایزر HD660s را پیشنهاد می‌کنیم؛ یک هدست سیمی بزرگ با کیفیت صدای فوق‌العاده که تجربه‌ای تکرارنشدنی از گوش کردن به موسیقی را برای شما رقم می‌زند. نکته قابل توجه در طراحی این هدفون، طراحی آن به صورت آکوستیک باز است؛ این یعنی خروجی صدای هدفون با بخشی از صدای محیط ترکیب می‌شود تا کاربران حس کنند که با اسپیکر در حال گوش کردن به موسیقی هستند. از این رو، هدست سنهایزر نمی‌تواند گزینه ایده‌آلی برای افرادی باشد که می‌خواهند از این دستگاه برای کارهای حرفه‌ای مانند مانیتورینگ و صداسازی استفاده کنند.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در مورد هدفون Sennheiser HD660S می‌توان به پشتیبانی از دامنه فرکانسی 10 تا 41000، امپدانس 150 اهم و ارائه با دو جک 3.5 و 6.5 میلی‌متری اشاره کرد.

هدفون سنهایزر مدل HD660S

مشاهده هدفون سنهایزر مدل HD660S در دیجی کالا

3- هدست بی سیم مایکروسافت مدل Surface Headphones 2

برای افرادی که به دنبال محصولات خاص هستند، هدفون مایکروسافت Surface Headphones 2 می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای رسیدن به بهترین‌ها باشد. ترکیب متریال باکیفیت با طراحی ارگونومی باعث شده تا وقتی این محصول را در دست می‌گیرید، در همان نگاه اول عاشقش شوید! هدفون بی سیم مایکروسافت که قطعا با کیفیت ترین هدفون بازار در بازه قیمتی خود محسوب می‌شود، از یک باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری قدرت می‌گیرد و با یک بار شارژ می‌تواند تا 19 ساعت موسیقی پخش کند. سازندگان از سیستم لغو نویز فعال با 13 سطح مختلف بهره برده‌اند تا وقتی هدفون مایکروسافت را روی سر خود می‌گذارید، نتوانید به چیزی جز موسیقی فکر کنید. بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال، درگاه شارژ Type-C و دکمه‌های لمسی برای مدیریت موسیقی در حال پخش، از اصلی‌ترین ویژگی های هدفون بی سیم مایکروسافت هستند.

راهنمای خرید پرینتر خانگی و اداری در سال 1400 + معرفی بهترین پرینتر بازار

هدست بی سیم مایکروسافت مدل Surface Headphones 2

مشاهده هدست مایکروسافت Surface Headphones 2 در دیجی کالا

4- هدفون مخصوص بازی بوز مدل SoundTrue Around-Ear Black-Mint

هدفون گیمینگ بوز SoundTrue از جمله بهترین هدفون های مخصوص بازی شرکت آمریکایی Bose است که با طراحی منحصربه‌فرد و کیفیت صدای عالی خود می‌تواند تمام خواسته‌های شما از داشتن یک هدفون حرفه‌ای را برطرف کند. یکی از ویژگی‌های اصلی هدفون بوز، امکان استفاده طولانی‌مدت بدون کمترین احساس خستگی است و وجود لایه‌ای مخصوص از مموری فوم بر روی بالشتک‌‌ها باعث می‌شود تا هدفون خیلی خوب روی سر شما فیت شود. هدفون بازی Bose همچنین از جک 3.5 میلی‌متری صدا با روکشی از جنس طلا برای انتقال صدا استفاده می‌کند که در نوع خود عالی است. مورد دیگری که برای گیمرها اهمیت زیادی دارد، میکروفون قوی است. خوشبختانه در این رابطه باید بگوییم که هدفون گیمینگ بوز از فناوری نویز کنسلینگ نیز برای میکروفون بهره می‌برد تا در حین بازی، صدای شما با بالاترین کیفیت ممکن ارسال شود.

مشاهده هدفون بوز مدل SoundTrue در دیجی کالا

5- هدست گیمینگ کورسیر مدل VIRTUOSO RGB SE

لیست بهترین هدفون های بازار را با معرفی هدفون گیمینگ بی سیم Corsiar VIRTUOSO RGB SE به پایان می‌بریم؛ یک هدفون بسیار حرفه‌ای که استفاده از آن در حین بازی می‌تواند تمام معادلات دشمنان شما را بر هم زند! هدفون بی سیم کورسیر، بدنه‌ای عضلانی با کاپ‌های بزرگ و نرم دارد و بالشتک‌های آن به گونه‌ای طراحی شده که حتی در استفاده‌های طولانی‌مدت هم به هیچ‌وجه گوش یا سر عرق نخواهد کرد. این محصول همچنین با استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 به گوشی و کامپیوتر متصل می‌شود تا کاربران بتوانند برای همیشه از شر سیم‌های اضافی خلاص شوند.

میکروفون جداشونده با قابلیت حذف نویز، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هدفون گیمینگ کورسیر است. این دستگاه همچنین از صدای 7.1 کاناله دالبی هم پشتیبانی می‌کند تا حین استفاده واقعا تصور کنید که در میدان نبرد حضور دارید. درایورهای 50 میلی‌متری با امپدانس 32 اهم و پشتیبانی از دامنه فرکانسی 20 تا 40000 هم این اطمینان را به کاربران می‌دهند که تمام صداها با بیس قوی و جزئیات غنی به گوش آنها خواهد رسید. اگر قصد خرید بهترین هدفون گیمینگ در بازار ایران از یکی از برترین برندهیا تولیدکننده قطعات کامپیوتر را دارید، در خرید هدفون بازی کورسیر شک نکنید!

ویژگی های کفش مخصوص پیاده روی : با خیال راحت راه بروید!

هدست گیمینگ کورسیر مدل VIRTUOSO RGB SE

مشاهده هدست کورسیر VIRTUOSO RGB SE در دیجی کالا

محمد قاسمی
ارسال دیدگاه