راهنمای خرید ماساژور گردن | چند نکته برای خرید ماساژور گردن را یاد بگیریم

راهنمای خرید ماساژور

کمتر کسی‌ست که برای کوتاه‌مدت درگیر درد گردن و شانه نشده باشد، اما درصدی از انسان‌ها اغلب اوقات دچار درد گردن هستند و همین مسئله محدودیت‌های زیادی در زندگی آن‌ها ایجاد کرده‌است. احتمالاً شما هم که در این صفحه هستید، با این درد آشنایی دارید. فیزیوتراپی، آب‌درمانی، رفتن به سالن‌های ماساژ و موارد این قبیل راه‌حل‌هایی موقت برای کاهش درد گردن هستند، اما همه‌ی آن‌ها به وقت زیاد و البته هزینه نیاز دارند. در حال حاضر یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش درد گردن استفاده از ماساژور گردن است. امروز ماساژورهای گردن الکتریکی یا برقی از سوی برندهای مختلف به بازار عرضه شده‌اند و به کمک انسان‌هایی آمده‌اند که دچار درد گردن هستند. در ادامه خواهیم گفت که ماساژور گردن چیست، چه فوایدی دارد و البته برای خرید ماساژور گردن باید به چه نکاتی توجه داشت.

 ماساژور گردن چیست؟

ماساژورهای گردن از راه‌های مختلف از جمله ایجاد گرما و ایجاد لرزش یا ویبره به کاهش درد عضلات گردن و شانه کمک می‌کنند. ماساژورهای گردن انواع مختلفی دارند، اما رایج‌ترین نوع آن‌ها نوعی‌ست که هم دور گردن قرار می‌گیرد و هم از راست و چپ، شانه و حتی بازوها را دربرمی‌گیرد. با استفاده از این ماساژور، می‌توان باعث شل‌شدن عضلات گردن، کتف، شانه و بازوها شد و به این ترتیب تا حد زیادی با درد گردن و شانه خداحافظی کرد.

به‌واسطه‌ی ماساژورهای گردن می‌توانید از شر سفتی عضلات رها شوید. این دستگاه‌ها همچنین به کاهش ضربان قلب و تقویت گردش خون کمک می‌کنند. اگر درد در قسمت‌های گردن یا کتف به‌طور مستقیم روی بازدهی شما در شغل‌تان تأثیر گذاشته، می‌توانید به‌واسطه‌ی استفاده از ماساژورهای گردن باری دیگر تمامی قدرت و توانایی‌تان را در شغل‌تان نشان دهید.

گفتنی است که تمامی ماساژورهای گردن از لرزش یا ویبره برخوردار هستند و در واقع کار اصلی‌شان برای ماساژ گردن به‌واسطه‌ی همین لرزش انجام می‌گیرد. لرزش باعث افزایش جریان خون شده و نرم‌شدن عضلات را در پی دارد. جالب است که برخی از ماساژورها از طریق قابلیت مالیدن هم کاهش درد گردن را برای کاربر به همراه دارند. در واقع طراحان این ماساژورها تا جای امکان سعی کرده‌اند که عملکرد ماساژور را به حرکات دست انسان نزدیک کنند.

راهنمای خرید پرینتر خانگی و اداری در سال 1400 + معرفی بهترین پرینتر بازار

دیگر آن‌که برخی از ماساژورها غلتک هم دارند و به‌واسطه‌ی غلتک‌ها هم به شل‌شدن عضلات گردن و کتف و بازو کمک می‌کنند. همچنین افزون بر غلتک و ویبره، برخی از ماساژورها به‌واسطه‌ی گرما به کاهش درد کمک می‌کنند. اگر درد گردن‌تان زیاد است، بد نیست هنگام خرید ماساژور گردن به قابلیت گرمادهی دستگاه دقت کنید.

راهنمای خرید ماساژور گردن

فواید استفاده از ماساژور گردن

گفته شد که ماساژورهای گردن می‌توانند به بهبود گردش خون، کاهش ضربان قلب و کاهش درد گردن کمک کنند، اما خود دستگاه ماساژور گردن چندین فایده‌ی ویژه دارد از جمله:

  • می‌توان این دستگاه را همواره به همراه داشت. چه در اداره، چه در شرکت، چه درون خودرو، چه در باشگاه و در کل در هر مکانی می‌توانید از این دستگاه برای کاهش درد گردن استفاده کنید.
  • این دستگاه در حالت پیش‎فرض برای گردن و کتف ساخته شده، اما هیچ مانعی نیست که از آن برای کمر، پا و باسن هم استفاده کنید. در واقع از این دستگاه می‌توانید برای کل بدن استفاده کنید.
  • نکته‌ی بسیار ویژه‌ی دیگر این است که برای استفاده از این دستگاه نیازی به شخص دیگر وجود ندارد. خود شما به‌تنهایی توانایی استفاده از این دستگاه حرفه‌ای را دارید.
  • این دستگاه‌ها قدرت و سرعت یکسان ندارند. می‌توانید با توجه به تحمل‌تان و البته میزان دردی که در گردن و کتف حس می‌کنید، بهترین قدرت لرزش دستگاه را انتخاب کنید.

راهنمای خرید ماساژور گردن

چند نکته برای خرید ماساژور گردن

  • به قدرت ماساژور دقت کنید. معمولاً انواع ارزان‌قیمتِ این دستگاه قدرت بالایی ندارند و نمی‌توانند چندان به کارتان بیایند.
  • ماساژورها معمولاً شارژی هستند، اما برخی از انواع سیمی و بدون باتری آن‌ها هم وجود دارد. اگر قرار است ماساژور را همواره در خانه استفاده کنید، فرقی نمی‌کند که از کدام ماساژور استفاده کنید، اما اگر می‌خواهید ماساژور را در بیرون از خانه هم به همراه داشته باشید باید اولاً از نوع شارژی تهیه کنید و ثانیاً ماساژوری تهیه کنید که باتری‌ای قدرتمند داشته باشد.
  • اگر ماساژوری انتخاب کنید که ریموت‌کنترل داشته باشد بهتر است، هر چند که ماساژورهای دارای ریموت‌کنترل قیمت بیشتری از دستگاه‌های دیگر دارند.
  • هر چه وزن ماساژور کمتر باشد بهتر است، چراکه قرار است آن را روی شانه‌هایتان قرار دهید. ماساژورهای سنگین مقداری آزارتان خواهند داد.
  • به قابلیت کنترل سرعت و قدرت هم هنگام خرید ماساژور گردن دقت کنید. گاهی اوقات به قدرت بالای لرزش یا میزان زیاد گرما نیازی ندارید و بهتر است ماساژور امکان انتخاب قدرت و گرما را به شما بدهد.
راهنمای خرید بهترین پرایمر صورت | نکات مهم برای انتخاب پرایمر مناسب

خرید ماساژور کتف و شانه

خرید ماساژور گردن

ماساژورهای گردن با قیمت‌های مختلف در دسترس هستند. آن‌ها را با قیمت زیر 1 میلیون تومان می‌توانید پیدا کنید تا قیمتی نزدیک به 10 میلیون تومان. برند، گارانتی و البته امکانات، باعث تفاوت قیمتی این دستگاه‌ها می‌شوند. اگر قصد خرید ماساژور کتف و شانه و گردن دارید، می‌توانید سری به کاتالوگ محصولات دیجی‌کالا بزنید. با کلیک روی لینک زیر و مشاهده‌ی فهرست ماساژورهای گردن، می‌توانید بهترین ماساژور را با توجه به شرایطی که دارید انتخاب کنید:

مشاهده‌ی ماساژورهای گردن دیجی‌کالا

  • کیفیت ساخت محصول
  • عملکرد
  • میزان کارکرد
  • ارزندگی به نسبت قیمت
آرش شمسی
ارسال دیدگاه