با بهترین غذا ساز های بازار آشنا شوید + معرفی نمونه های برتر در بازار

در راهنمای خرید بهترین غذا ساز در بازار ایران قصد داریم سراغ 5 مورد از بهترین غذاسازهای پرفروش بازار رفته و بهترین برندهای تولیدکننده این دستگاه‌های خانگی محبوب را معرفی کنیم.

این روزها غذاسازها با توانایی انجام بسیاری از کارها مانند هم زدن، خورد کردن و پوره مواد غذایی، به یکی از ضروری‌ترین لوازم در هر آشپزخانه‌ای تبدیل شده‌اند و هر دستگاه، بسته به مدل و قیمتی که دارد، با امکانات و لوازم جانبی مختلفی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد تا نیاز افرادی مختلف به صورت کامل مرتفع گردد. به عنوان مثال، برخی از غذاسازها همرها با تیغه‌های مختلفی برای آسیاب یا رنده کردن به فروش می‌رسند، در حالی که بعضی دیگر می‌توانند نقش یک آبمیوه‌گیری را هم ایفا کنند.

برندهای بسیاری در زمینه تولید میکسرها فعالیت دارند. با این حال غذاساز پارس خزر، بوش، فیلیپس، پاناسونیک و مولینکس را می‌توان از بهترین غذاسازهای بازار معرفی کرد.

با بهترین غذا ساز های بازار آشنا شوید

1- غذاساز فیلیپس مدل HR7320

غذاساز جدید فیلیپس 7320 با بدنه‌از از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده تا علاوه بر افزایش مقاومت در مقایسه با نسل قبلی، تمیز کردن و نگهداری از آن نیز آسان‌تر شود. این غذاساز خانگی به موتور قدرتمند 700 وات مجهز شده و به کمک فناوری Power Chop، این اطمینان را به شما می‌دهد که تمام مواد سخت و نرم، به بهترین شکل با یکدیگر مخلوط شوند. ظرف پلاستیکی اصلی که همراه با این غذاساز در اختیار خریداران قرار می‌گیرد، 2.1 لیتر ظرفیت دارد که برای تهیه انواع مواد غذایی، بسیار مناسب بوده و به گونه‌ای طراحی شده که در حین انجام کار بتوان مواد غذایی دیگر را هم به آن اضافه کرد.

غذا ساز فیلیپس همچنین همراه با وسایل مختلفی مثل رنده، خردکن، مخلوط‌کن، خمیزرن، رب‌ساز و … به فروش می‌رسد تا کاربران از خرید وسایل دیگر بی‌نیاز شوند. امکان تنظیم سرعت روی دو حالت مختلف، استفاده از تیغه ضد زنگ و قدرتمند S-unit و امکان انجام کارهای مختلفی مانند تهیه غذای بچه، انواع اسموتی‌ها و پوره کردن سوپ، باعث شده تا دستگاه پیش رو بتواند بهترین غذا ساز بازار با قیمتی در حدود 2 میلیون تومان باشد.

راهنمایی و معرفی بهترین مچ بند هوشمند در ایران + بهترین نمونه‌های بازار

غذاساز فیلیپس مدل HR7320

مشاهده غذاساز فیلیپس مدل HR7320 در دیجی کالا

2- غذاساز بوش مدل MCM3200W

برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند یک غذاساز حرفه‌ای با ابزارها و وسایل جانبی متعدد را خریداری کنند، غذاساز بوش MCM3200W بهترین انتخاب خواهد بود. سازندگان در تولید این دستگاه از تیغه‌های قدرتمند Multi Level 6 با بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ استفاده کرده‌اند که می‌تواند انواع مواد غذایی را با نهایت دقت و سرعت، خرد و مخلوط کند. در این میان البته نباید از نقش دیسک‌های استیل با قابلیت چرخش معکوس هم غافل شد. غذا ساز بوش با تکنولوژی Smart Storage نیز همراه شده تا ضمن افزایش بهره‌وری، فضای داخلی ظرف بعد از مخلوط کردن مواد به شکل بهتری مدیریت شود.

غذاساز Bosch با توان 800 وات و امکان تنظیم سرعت روی دو حالت مختلف، با قابلیت خرد کردن یخ، تهیه انواع سس، پوره و رب و همچنین خمیر کیک برای نان و شیرینی به دست خریداران می‌رسد و می‌تواند بهترین گزینه در میان محصولات ارزان بازار باشد.

غذاساز بوش مدل MCM3200W

مشاهده غذاساز بوش مدل MCM3200W در دیجی کالا

3- غذاساز کنوود مدل FDM 786

غذاساز Kenwood FDM 786 بی‌شک یکی از جذاب‌ترین دستگاه‌های میکسر بازار با امکانات و قابلیت‌های مختلفی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای کاربران در آشپزخانه باشد. سازندگان در تولید این محصول از فلز برس‌خورده استفاده کرده‌اند تا ما با یک دستگاه کاملا لاکچری روبه‌رو باشیم. این دستگاه 1000 وات توان دارد و خریداران می‌توانند بسته به نیاز خود، سرعت را روی چندین حالت مختلف تنظیم کنند. حجم ظرف خردکن غذاساز کنوود به 3 لیتر و حجم پارچ شیشه‌ای آن به 1.5 لیتر می‌رسد. به علاوه، 4 دیسک رنده مختلف در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت تا حین انجام کارهای مختلفی مانند آبمیوه‌گیری، تهیه اسموتی و پوره و همچنین مخلوط کردن، مشکلی وجود نداشته باشد.

غذاساز کنوود مدل FDM 786

مشاهده غذاساز کنوود مدل FDM 786 در دیجی کالا

4- غذاساز پاناسونیک مدل MK-F800

پاناسونیک MK-F800 که به جرات می‌توان آن را بهترین غذا ساز بازار تا 8 میلیون تومان معرفی کرد، با ظاهر جذاب و کیفیت ساخت بالای خود، گزینه‌ای ایده‌آل برای عاشقان آشپزی است. این دستگاه به موتور قدرتمند هزار واتی مجهز شده و کاربران به وسیله کلیدهای لمسی تعبیه‌شده در بخش جلویی می‌توانند از میان پنج برنامه مختلف، یکی را برای بهبود عملکرد انتخاب کنند. سیستم هوشمند داخلی، این اطمینان را به شما می‌دهد که در صورتی که هر قطعه به درستی در جای خود قرار نگرفته باشد، دستگاه روشن نشود. به علاوه، وجود پایه ضد لغزش هم مانع از جابجایی غذاساز در حین انجام کار خواهد شد.

راهنمای خرید کارت گرافیک + 5 تا از بهترین کارت‌های گرافیک

در کنار امکانات فنی عالی، غذاساز Panasonic همراه با 5 رنده مختلف برای استفاده در سناریوهای مختلف، پارچ مخلوط‌کن بزرگ با امکان شستشو در ماشین ظرفشویی و همچنین یک سبد اضافی برای خشک کردن سبزی‌ها و کاهو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. گفتنی‌ست در تولید هیچ‌یک از این وسایل، از متریال مضر استفاده نشده است.

قیمت غذاساز پاناسونیک در مقایسه با دیگر محصولات این لیست، کمی بالاتر است، اما به واسطه کیفیت ساخت و امکانات متنوع این محصول، میکسر MK-F800 پاناسونیک هم می‌تواند در لیست خرید شما جا داشته باشد.

غذاساز پاناسونیک مدل MK-F800

مشاهده غذاساز پاناسونیک مدل MK-F800 در دیجی کالا

5- غذاساز مولینکس مدل FP 247127

مورد آخر در راهنمای خرید غذا ساز برتر بازار، محصولی از برند نام‌آشنای مولینکس است: یک میکسر 800 واتی قدرتمند که همراه با پارچ مخلوط‌کن، ظرف خردکن و رنده‌های مختلف به فروش می‌رسد تا نیازی به تهیه جداگانه آنها نباشد. قابلیت تنظیم سرعت با عملکرد لحظه‌ای (Pulse) در کنار تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ، این اطمینان را به شما می‌دهد که مواد غذایی با دقت و سرعتی بالا خرد شوند. سازندگان همچنین حالت سریع‌تر توربو را هم به این دستگاه اضافه کرده‌اند تا در کنار ویژگی‌های بسیار خوبی مانند امکان شستشوی لوازم غذاساز مولینکس در ماشین ظرفشویی، وجود رنده‌های مختلف برای برش مواد به صورت‌های متفاوت و قفل ایمنی، غذاساز مولینکس از هر نظر کامل باشد.

قیمت غذاساز مولینکس با توجه به امکانات و ویژگی‌هایی که ارائه می‌کند، بسیار منطقی‌تر از محصولات مشابه است.

بهترین غذا ساز - غذاساز مولینکس مدل FP 247127

مشاهده غذاساز مولینکس مدل FP 247127 در دیجی کالا

  • کیفیت ساخت محصول
  • عملکرد
  • میزان کارکرد
  • ارزندگی به نسبت قیمت
محمد قاسمی
ارسال دیدگاه