معرفی 5 مدل برتر دستگاه لیزر خانگی در بازار ایران

اپیلاتور یا دستگاه لیزر خانگی | حذف مو های زائد در بدن

در راهنمای خرید بهترین دستگاه لیزر خانگی ، ضمن معرفی انواع اپیلاتورهای خانگی و ماشین اصلاح موی بدن بانوان، نگاهی به 5 مدل از بهترین محصولات بازار نیز خواهیم داشت.

از بین بردن موهای زائد صورت و بدن، یکی از چالش‌های همیشگی بانوان بوده است و همین موضوع نیز هم باعث شده تا شرکت‌های مختلف با تولید دستگاه‌های متنوع، تا حد ممکن به دنبال حل این مشکلات باشند.

دستگاه های اصلاح زنانه انواع مختلفی دارند؛ مانند اپیلاتور یا اپیلیدی، دستگاه لیزر مو زائد و بندانداز برقی که هرکدام برای موردی خاص به کار گرفته می‌شوند. مثلا بنداندازها به خاطر ظرافت بالایی که دارند، بیشتر مناسب صورت هستند، در حالی که از اپیلاتورها برای از بین بردن موقت موهای زائد و از دستگاه های لیزر برای از بین بردن آنها برای مدت زمانی طولانی‌تر استفاده می‌شود. در آن سو، اپیلاتور خانگی قیمتی به مراتب پایین‌تر از دستگاه لیزر مو زائد دارد و همین موضوع باعث شده تا کاربران، تمایل بیشتری به خرید آنها داشته باشند.

شرکت‌های زیادی در زمینه تولید اپیلاتورها و ماشین های اصلاح موی زائد فعالیت دارند؛ با این حال، فیلیپس، براون، دس، لسکلتون، رمینگتون و پاناسونیک از بهترین برندهای تولیدکننده اپیلاتور به شمار می‌روند.

اگر قصد خرید ماشین اصلاح موی بدن را دارید و می‌خواهید با بهترین اپیلاتور خانگی و دستگاه لیزر آشنا شوید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

معرفی بهترین دستگاه لیزر خانگی

1- لیزر بدن و موزن فیلیپس مدل BRI921/60

مجموعه اصلاح لومه آ فیلیپس مدل BRI921 که می‌توان آن را بهترین دستگاه لیزر خانگی در بازه قیمتی خود معرفی کرد، همراه با یک دستگاه لیزر مو زائد SC1997 و تریمر مدل HP6388 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا خریداران برای اصلاح موی بدن خود، نیاز به هیچ وسیله دیگری نداشته باشند. این دستگاه حرفه‌ای بر پایه تکنولوژی IPL ساخته شده و کاربران می‌توانند سطح انرژی را روی 5 حالت مختلف (با حالت حداقلی 250 هزار پالس نوری) تنظیم کنند.

نکات مهم برای انتخاب بهترین همزن برقی + معرفی 5 تا از همزن های برتر بازار

دستگاه لیزر لومه آ فقط با برق کار می‌کند و قادر است تمام موهای بدن در قسمت‌هایی مانند شکم، پا، دست و زیر بغل را با نهایت دقت از بین ببرد. از این وسیله همچنین برای اصلاح موی صورت نیز می‌توان استفاده کرد. تریمر صورت فیلیپس مدل HP6388 نیز از یک باتری نیم‌قلمی برای تامین انرژی استفاده کرده و به کمک شانه کوچکی که همراه با آن ارائه می‌شود، وسیله مناسبی برای اصلاح موی صورت و ابروها خواهد بود.

لیزر بدن و موزن فیلیپس مدل BRI921/60

مشاهده لیزر بدن فیلیپس BRI921/60 در دیجی کالا

2- لیزر بدن خانگی لسکلتون مدل T-006

اگر به دنبال یک دستگاه لیزر ارزان اما کارآمد هستید، لیزر خانگی لسکلتون در خدمت شماست. این وسیله حرفه‌ای که بر پایه فناوری IPL تولید شده، قادر است کل موهای زائد را پس از 6 جلسه به صورت دائمی حذف کند. دستگاه لیزر لسکلتون با سیستم پیشرفته تشخیص انواع پوست همراه شده و کارایی بالایی در از بین موهای بخش‌های مختلف بدن دارد. به علاوه، طراحی جمع‌وجور این دستگاه باعث شده تا کاربران علاوه بر استفاده راحت‌تر، بتوانند آن را در سفر یا محیط بیرون از خانه نیز همراه خود داشته باشند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در مورد این محصول می‌توان به داشتن 5 سطح شدت نور، استفاده آسان و بی‌خطر، وجود عینک مخصوص در بسته اصلی، بهره‌گیری از سنسور تشخیص رنگ پوست و 2 سری مختلف برای انجام راحت کارها اشاره کرد.

لیزر بدن خانگی لسکلتون مدل T-006

مشاهده لیزر بدن خانگی لسکلتون T-006 در دیجی کالا

3- لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-717

دستگاه لیزر مو زائد وی جی آر در واقع یک وسیله چندکاره برای اعضای خانواده است که در کنار از بین بردن موها، با عوض شدن لامپ‌ها می‌تواند در انجام کارهای دیگری مانند خنک‌سازی و جوان‌سازی پوست نیز به شما کمک کند. این سیستم خنک‌سازی پیچیده به شما کمک می‌کند تا هنگام اصلاح موی بدن، درد و گرما تا حد ممکن کاهش پیدا کرده و از هرگونه سوختگی احتمالی نیز جلوگیری شود. خریداران می‌توانند نوع تابش را از میان دستی و اتومات، بین 10 حالت مختلف متناسب با بخش‌های مختلف بدن مثل دست، پا، شکم، بازو و … انتخاب کنند. ماشین اصلاح موی بدن VGR در برابر آب مقاوم بوده و همراه با عینک و فیلتر مخصوص به منظور جلوگیری از آسیب دیدن چشم و سری‌های قابل تعویض در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا خانگی + معرفی 5 تا از بهترین‌ها  

لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-717

مشاهده لیزر موهای زائد وی جی ار V-717 در دیجی کالا

4- لیزر خانگی دس لیزر بدن و صورت مدل سه کاره GP586

اگر به دنبال بهترین دستگاه لیزر خانگی با قیمتی کمتر از 10 میلیون تومان هستید، ما ماشین اصلاح بدون دس را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول حرفه‌ای همراه با سه سری قابل تعویض با لامپ مخصوص جوان‌سازی پوست، لامپ رفع جوش و آکنه و همچنین لامپ رفع موهای زائد به دست مصرف‌کننده می‌رسد تا علاوه بر خانه، از آن بتوان در کلینیک‌ها نیز استفاده کرد. این دستگاه لیزر مو با امکان استفاده 350 هزار شات برای هر لامپ، این اطمینان را به شما می‌دهد که تمام افراد خانواده بدون هیچ مشکلی قادر به استفاده از آن باشند. مهم‌تر اینکه کاربران ماشین اصلاح موی بدن DEESS از منبع برق مستقیم برای کار کردن استفاده می‌کند؛ در نتیجه، دیگر خبری از مشکلات مربوط به خرابی باتری و … نخواهد بود.

لیزر خانگی دس لیزر بدن و صورت مدل سه کاره GP586

مشاهده لیزر خانگی دس مدل GP586 در دیجی کالا

5- اپیلاتور فیلیپس مدل BRE605

اپیلیدی یا اپیلاتور خانگی فیلیپس BRE605 از بهترین ماشین های اصلاح موی بدن در بازار است و با موچین‌های سرامیکی و امکان استفاده در دو حالت مرطوب و خشک در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. طراحی ارگونومی این دستگاه با سری عریض 30 میلی‌متری، این اطمینان را به شما می‌دهد که تمام موهای بدن، حتی آنهایی که نازک‌تر هستند یا روی پوست خوابیده‌اند را هم از بین ببرد. جالب است بدانید اپیلاتور خانگی فیلیپس به صورت ضد آب طراحی شده و کاربران می‌توانند از آن در حمام نیز استفاده کنند تا میزان درد و آسیب پوست به کمترین میزان برسد. وجود لامپ LED برای روشن‌تر شدن محل اصلاح، باتری لیتومی با شارژدهی 40 دقیقه‌ای و وجود دو سرعت اصلاح مختلف از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در مورد اپیلاتور خانگی Philips هستند.

اپیلاتور فیلیپس مدل BRE605

مشاهده اپیلاتور فیلیپس مدل BRE605 در دیجی کالا

محمد قاسمی
ارسال دیدگاه