بهترین تخت خواب دخترانه چه ویژگی‌هایی دارد؟ + راهنمای خرید کامل

داشتن تخت خواب مناسب، علاوه بر کیفیت خواب، روی روحیه افراد هم می‌تواند اثرگذار باشد. با اینکه موقع خرید همیشه باید جنس تختخواب و دوام آن و البته پولی که پرداخت می‌کنید را در اولیت قرار دهید، اما خرید یک سرویس خواب دخترانه شیک، ظرافت‌های خاص خود را دارد و لازم است به نکات دیگری مانند رنگ، سازگاری با دکوراسیون و حتی شکل تخت خواب نیز توجه کافی داشته باشید. در راهنمای خرید بهترین تخت خواب دخترانه به شما می‌گوییم که چگونه باید یک سرویس خواب زیبا را برای فرزندتان انتخاب کنید.

انتخاب بهترین تخت خواب دخترانه همیشه یکی از سخت‌ترین کارهاست! شما برای خرید گزینه بهتر باید ساعت‌ها وقت بگذارید و فاکتورهای متنوعی مثل رنگ و طراحی را هم کنار قیمت و دوام قرار دهید تا مطابق با سلیقه فرزند شما باشد.

در اینجا نکاتی را بیان می‌کنیم که هنگام خرید حتما باید مد نظر قرار دهید.

اندازه تخت

نخستین چیزی که هنگام خرید سرویس خواب دخترانه باید به آن توجه داشت، اندازه تخت است. بر خلاف پسرها، دخترها معمولا جثه کوچکی دارند و راحت‌تر می‌توان تخت مناسب آنها را تهیه کرد. از طرفی، حتما سعی کنید تختی با سایز استاندارد را بخرید تا در صورت جابجایی، دچار مشکل نشوید. طول یک تخت استاندارد باید به گونه‌ای باشد که با خوابیدن بر روی آن، فضا به اندازه کافی در بالای بالش و پایین وجود داشته باشد. برای تجربه خوابی راحت‌تر هم می‌توان سراغ بالش های طبی رفت.

از آنجایی که دختران معمولا وسایل زیادی دارند و اتاق‌های امروزی هم چندان بزرگ نیست، خرید تخت های جک دار یا کشودار، تصمیمی هوشمندانه خواهد بود. این تخت‌ها با داشتن فضای بسیار زیاد در زیر خود، می‌توانند مشکلات مربوط به کمبود فضا و آشفتگی اتاق را نیز برطرف کنند.

 

جنس مناسب تخت خواب دخترانه

فاکتور دیگری که می‌تواند تا حد زیادی روی قیمت تخت خواب دخترانه شما اثرگذار باشد، جنس آن است. به صورت کلی، جنس سرویس های خواب، چوبی، فلزی یا از نوع ام دی اف است.

راهنمای خرید سافت باکس عکاسی | 5 سافت باکس برتر بازار ایران کدامند؟

 

تخت چوبی

تخت های چوبی، کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند و همین ویژگی، جلوه خاصی به اتاق خواب فرزند شما می‌بخشد. هرچند، تخت های چوبی خیلی سنگین هستند و نسبتا قیمت بالاتری هم دارند، ولی به خوبی حس لوکس بودن را القا می‌کنند. البته این تخت‌ها یک مشکل کوچک هم دارند و آن هم وزن بالای آنهاست که جابجایی را سخت می‌کند. با این حال، دوام بالای تخت های چوبی باعث شده است که خیلی از خانواده ها به فکر خریدن یکی از آنها باشند.

 

تخت ام دی اف

تخت های ام دی اف بهترین گزینه برای یک تخت خواب دخترانه شیک هستند چرا که همراه با کیفیت ساخت بالا، تنوع رنگی بسیار خوبی هم دارند و به راحتی می‌توانند با دکوراسیون اتاق سازگار شوند. البته، طول عمر این محصولات پایین‌تر از مدل‌های چوبی است و به همان اندازه هم ارزان‌تر هستند.

مورد دیگری که حتما هنگام تهیه سرویس خواب دخترانه ام دی اف باید به آن توجه کنید، کیفیت آن است. متاسفانه مدل‌های ارزان‌قیمت و بسیار بی‌کیفیت زیادی در بازار هستند که دوام کافی ندارند.

 

تخت فلزی

تخت های فلزی مقاومت بالاتری در مقایسه تخت های MDF دارند و قیمت آنها نیز مناسب‌تر هست. هرچند، تنوع رنگی این محصولات چندان بالا نیست و نمی‌توان آنها را مناسب یک تخت خواب دخترانه شیک معرفی کرد. با این حال، تخت های فلزی گزینه‌ای بسیار خوب برای کودکان هستند.

 

مشاهده بهترین تخت خواب های دیجی کالا

 

 

بهترین تخت خواب دخترانه

تشک تخت خواب دخترانه

یکی از مهم‌ترین موارد هنگام خرید سرویس خواب دخترانه، توجه به نوع تشک و جنس آن است. تشک‌ها انواع مختلفی دارند و هرکدام از آنها مناسب افرادی خاص هستند؛ به همین دلیل، ما فقط دو نمونه از آنها را معرفی می‌کنیم.

 

تشک فنردار

همان‌طور که از نام این تشک‌ها پیداست، در این محصولات از تعداد زیادی فنر استفاده شده است که تحمل وزن‌های بالا را هم دارند و تنوع قیمتی آنها بسیار زیاد است.

راهنمای خرید کفش سالنی : بهترین کفش فوتسال چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

تشک فومی و فنردار

مناسب‌ترین تشک برای سرویس خواب دخترانه، مدل‌های فومی و فنردار است. این تشک‌ها از مدل‌های فنردار، نرم‌تر هستند و می‌توانند خواب دلچسب‌تری را برای فرزند شما به همراه داشته باشند. به علاوه، اگر می‌خواهید بهترین تخت خواب دخترانه را برای فرزندتان تهیه کنید، بهتر است تشک های مموری فوم را مد نظر داشته باشید.

 

ویژگی های یک سرویس خواب دخترانه خوب

اگر بدون توجه به ویژگی‌های ظاهری و سلیقه‌های فرزند خود اقدام به خرید کنید، حتی بهترین تخت خواب دخترانه از نظر کیفیت ساخت و دوام هم ممکن است به چشم فرزندتان نیاید! مدل تخت خواب دخترانه و ظاهر آن اهمیت زیادی دارد چرا که می‌تواند مستقیما روی روحیه فرزند شما اثر بگذارد.

رنگ تخت خواب دخترانه از مهم‌ترین موارد است؛ رنگ‌های فانتزی و پرانرژی مانند قرمز، صورتی، بنفش و … معمولا طرفداران زیادی دارند. همچنین به رنگ و جنس پتو یا رویه تشک نیز باید توجه کرد تا ضمن سازگاری با دکوراسیون، به اندازه کافی نیز لطیف باشد. معمولا پتوهایی از جنس مخمل انتخاب مناسبی هستند.

 

بر خلاف پسرها، دختران وسایل زیادی دارند و همیشه می‌خواهند اتاق را با وسایل زیبا و فانتزی پر کنند. در این صورت، بهترین مدل تخت خواب دخترانه برای فرزند شما نوع قفسه‌دار خواهد بود؛ مدل جذابی که بالای آن علاوه بر داشتن فضای کافی برای قرار دادن وسایل فانتزی، مناسب گذاشتن لوازم شخصی نیز هست.

 

هنگام خرید حتما به ارتفاع تخت نیز توجه کنید؛ ارتفاع استاندارد یک تخت برای دختران، 30 تا 45 سانتی‌متر است تا در استفاده طولانی‌مدت مشکلی برای آنها پیش نیاید. به علاوه، اگر شما یک دختر نوجوان دارید و می‌خواهید تختخوابی شیک را تهیه کنید، بهتر است این کار را با کمی آینده‌نگری انجام دهید تا چند سال بعد نیز اندازه تخت مناسب دخترتان باشد و بتواند از آن استفاده کند. به علاوه، بهتر است رنگ خود تخت را به گونه‌ای انتخاب کنید که مناسب سنین بزرگتر هم باشد.

معرفی بهترین ویدیو پروژکتور های بازار ایران از نظر کیفیت

 

خرید بهترین مدل تخت خواب دخترانه

قیمت تخت خواب دخترانه در مقایسه با دیگر محصولات، چندان بالا نیست و بسته به نوع، جنس تشک، اندازه و شکل ظاهری، دست شما برای انتخاب بسیار باز است.

با توجه به تنوع بسیار بالای تخت خواب های دخترانه در بازارهای خارجی و هزینه ارسال مناسب آنها از فروشگاه اینترنتی آمازون، توصیه می‌کنیم برای خرید از وب‌سایت مالتینا اقدام کنید.

مشاهده تخت خواب های دخترانه در دیجی کالا 

  • کیفیت ساخت محصول
  • عملکرد
  • میزان کارکرد
  • ارزندگی به نسبت قیمت
محمد قاسمی
ارسال دیدگاه