راهنمای خرید بهترین قهوه ساز بازار + معرفی برترین مدل‌ها

در راهنمای خرید بهترین قهوه ساز بازار ایران، ضمن آشنایی با برخی از انواع مدل های قهوه جوش و قهوه ساز، با 5 مدل برتر در سال 1400 که فروش بالایی دارند نیز آشنا خواهیم شد.

قهوه یکی از نوشیدنی‌های مورد علاقه بسیاری از مردم در سراسر دنیاست و همین موضوع نیز باعث شده تا کمپانی‌های کوچک و بزرگ به تولید دستگاه های قهوه ساز و قهوه جوش روی بیاورند. البته این دستگاه‌ها صرفا برای کافه‌ها طراحی نشده‌اند و نمونه‌های ساده‌تر و ارزان‌تری از آنها در بازار به فروش می‌رسند تا هر کسی که عاشق قهوه است، بتواند یکی از این دستگاه‌ها را در خانه خود داشته باشد! اما آیا با بهترین قهوه ساز بازار آشنا هستید؟ پیش از پاسخ دادن به این سوال، شاید بهتر باشد کمی در مورد انواع قهوه سازها و بهترین شرکت‌های تولیدکننده آن صحبت کنیم.

انواع قهوه سازها

اگر سری به بازارهای تخصصی فروش دستگاه های قهوه ساز زده باشید، حتما متوجه شده‌اید که این دستگاه‌های دوست‌داشتنی، انواع بسیار مختلفی داشته و هرکدام برای انجام کاری خاص طراحی شده‌اند؛ از این رو، در اینجا نمی‌توان به بررسی و معرفی تک به تک انواع قهوه جوش ها پرداخت. با این وجود، این محصولات در چند مدل کلی مانند دستی، نیمه خودکار، خودکار و سوپر خودکار تولید می‌شوند. همان‌طور که از نام این قهوه سازها پیداست، تفاوت اصلی این دستگاه‌ها در سیستم داخلی و فرآیندهای اتوماتیک آنهاست. به زبان ساده‌تر، هر چه پول بیشتری پرداخت کنید، امکانات بیشتری در اختیارتان قرار گرفته و کارتان آسان‌تر خواهد شد! قهوه سازها انواع دیگری مانند قطره ای و کپسولی نیز دارند که در بازار رایج هستند.

بهترین برندهای قهوه ساز در ایران 

بسیاری از تولیدکنندگان مطرح لوازم خانگی در دنیا، در زمینه ساخت قهوه سازها و قهوه جوش ها نیز فعالیت داشته و محصولات آنها نیز در بازار ایران پیدا می‌شوند.

قیمت قهوه جوش ها برای مدل‌های ارزان‌تر، از 500 هزار تومان شروع می‌شود و بسته به امکانات، به چند میلیون تومان نیز می‌رسد. فلر، دلونگی، مولینکس، بوش و فیلیپس، از بهترین مارک های قهوه ساز در ایران هستند.

راهنمای خرید هدفون : با بهترین هدفون های گیمینگ و بی سیم آشنا شوید

آشنایی با بهترین قهوه ساز بازار + 5 مدل برتر

 

1- قهوه ساز دلونگی مدل ec685

اگر به دنبال یک گزینه حرفه‌ای و باکیفیت برای استفاده خانگی هستید، ما قهوه ساز دلونگی مدل ec685 را پیشنهاد می‌کنیم. این دستگاه پیشرفته که حدودا 4 کیلوگرم وزن دارد، یک اسپرسوساز و کاپوچینوساز تمام‌عیار است که با امکانات جذابی از جمله سیستم کف‌ساز شیر برای کاپوچینو و نازل بخار، مکانیسم مخصوص گرم نگه داشتن فنجان، سیستم گرم‌کننده Thermoblock، توزیع آب جوش، آلارم رسوب‌زدایی و امکان استفاده از قهوه کیسه‌ای به دست کاربران می‌رسد. به علاوه، وجود مخزن آب جداشدنی با ظرفیت 1 لیتر نیز کار کردن با آن را بسیار ساده خواهد کرد. با خرید قهوه ساز دلونگی EC685 همچنین می‌توان نوشیدنی‌های دیگری مانند لاته، ماکیاتو، آمریکانو و هات چاکلت را نیز ظرف چند دقیقه تهیه کرد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در مورد قهوه ساز دلونگی مدل ec685 می‌توان به وجود 2 نازل قهوه، سیستم خاموش‌کن خودکار، امکان تنظیم دستی میزان بخار و وجود سینی چکه‌گیر اشاره کرد.

قهوه ساز دلونگی مدل ec685

مشاهده قهوه ساز دلونگی مدل ec685 در دیجی کالا

2- قهوه ساز بوش مدل TKA8013

برای آن دسته از افرادی که با بودجه پایین‌تر، همچنان می‌خواهند یک قهوه ساز خانگی حرفه ای داشته باشند، گزینه‌ای مناسب‌تر از محصول شرکت بوش  پیش روی آنها نخواهد بود. قهوه ساز بوش مدل TKA8013 که بی‌شک بهترین قهوه ساز بازار در بازه قیمتی خود است، به مخزن آب مخصوص با ظرفیت 1.25 لیتر مجهز شده و با حداکثر توان 1160 وات، این امکان را به کاربران می‌دهد که ظرف مدت زمانی کوتاه، تا 15 فنجان قهوه را آماده کنند.

همانند محصولات مشابه، در اینجا نیز رد پای بسیاری از قابلیت‌های جالب مانند سیستم گرمایشی Dual Heating، وجود سینی چکه‌‌گیر، خاموش‌کننده خودکار، گرم‌کن فنجان، صافی قهوه و سیستم رسوب‌‌زدایی به چشم می‌خورد تا کار کردن با قهوه ساز مارک بوش بسیار آسان شود.

بهترین تخت خواب دخترانه چه ویژگی‌هایی دارد؟ + راهنمای خرید کامل

قهوه ساز بوش مدل TKA8013

مشاهده قهوه ساز بوش مدل TKA8013 در دیجی کالا

3- قهوه ساز فیلیپس مدل HD7457

قهوه ساز خانگی فیلیپس مدل HD7457 که با داشتن آن می‌‌توان از طعم قهوه فرانسه لذت برد، از محصولات سری «روزانه» این برند مطرح محسوب می‌شود و با قیمتی متعادل به دست کاربران می‌رسد تا خریداران با پرداخت هزینه‌ای معقول بتوانند از داشتن امکاناتی مانند گرم‌کن فنجان، سیستم خاموشی خودکار، نشانگر میزان آب، تکنولوژی ضد چکه، صافی قابل شستشو و فیلتر قابل تعویض، نهایت لذت را ببرند. مورد مهم دیگر، ظاهر زیبای قهوه ساز 7457 فیلیپس است؛ موضوعی که قطعا در همان نگاه اول، شما را مجذوب خود خواهد کرد. اگر به دنبال بهترین قهوه ساز بازار با قیمتی در حدود 1.5 میلیون تومان هستید، در خرید قهوه ساز فیلیپس HD7457 شک نکنید.

قهوه ساز فیلیپس مدل HD7457

مشاهده قهوه ساز فیلیپس مدل HD7457 در دیجی کالا

4- قهوه ساز فلاویا مدل FL-200

شاید بد نباشد در کنار گزینه‌های اتوماتیک، یک گزینه نیمه خودکار با امکان تحویل قهوه فوری را هم معرفی کنیم: قهوه ساز فلاویا مدل FL-200 با مخزن آب 300 میلی‌لیتری که قادر است در هر مرتبه استفاده، 2 فنجان قهوه فرانسه را برای شما آماده کند. اگرچه در ساخت قهوه ساز فلاویا از کفی ضد لغزش استفاده شده، اما خبری از گرم‌کن فنجان در آن نیست و کاربران بعد از سرو قهوه باید آن را میل کنند تا سرد نشود. این محصول که در واقع قهوه ساز مناسب خانه یا محل کار است، ظاهری کوچک و زیبا هم دارد تا با پرداخت مبلغی کمتر از 500 هزار تومان بتوانید دستگاهی حرفه‌ای و زیبا را کنار خود داشته باشید.

طبیعتا در این بازه قیمتی نمی‌توان انتظار چندانی از قهوه ساز خانگی فلاویا داشت؛ با این حال فروش بالای FL-200 به نوعی نشان‌دهنده عملکرد قابل قبول آن نیز هست.

قهوه ساز فلاویا مدل FL-200

مشاهده قهوه ساز فلاویا مدل FL-200 در دیجی کالا

5- قهوه ساز گوسونیک مدل GCM 861

بدون شک بهترین قهوه ساز بازار که مناسب منزل یا محیط کاری نیز باشد، قهوه ساز گوسونیک مدل GCM 861 است که با دو فنجان، سبد فیلتر جداشونده ضد خش، سیستم قطع‌کن خودکار و حداکثر توان 450 وات به دست کاربران می‌رسد تا کاربران در مدت زمانی اندک بتوانند یک قهوه لذیذ و داغ خانگی را تجربه کنند. قهوه ساز GoSonic 861 شاید با قیمتی پایین به فروش برسد، اما این موضوع به معنی عملکرد بد آن نیست و بازخوردهای مثبت آن در شبکه‌های اجتماعی از کیفیت قابل قبول آن خبر دارند.

راهنمای خرید بهترین گل آپارتمانی + آموزش تقویت و نگهداری از گیاهان

قهوه ساز گوسونیک مدل GCM 861

مشاهده قهوه ساز گوسونیک مدل GCM 861 در دیجی کالا

محمد قاسمی
ارسال دیدگاه