کدام یک از مودم سیم کارت خور بازار را برای خرید انتخاب کنیم ؟ معرفی چند محصول برتر

معرفی چند نمونه از مودم سیم کارت خور برتر در بازار

در نوشته کدام یک از مودم سیم کارت خور بازار را برای خرید انتخاب کنیم قصد داریم 5 مورد از بهترین مودم های سیمکارتی ارزان و سریع بازار با پشتیبانی از شبکه های 4G و 5G از برندهای معتبر را معرفی کنیم.

 

در دنیای امروز که بسیاری از افراد نمی‌توانند بدون اینترنت زندگی کنند، خرید مودم سیمکارتی تصمیمی منطقی است چرا که کاربران با حمل این دستگاه‌های کوچک می‌توانند مطمئن باشند که تقریبا در هر جایی قادر به استفاده از اینترنت هستند؛ بدون آنکه نیاز باشد در مورد تمام شدن شارژ باتری موبایل خود نگران باشند.

تا به امروز انواع مختلفی از مودم های سیم کارت خور به بازار عرضه شده‌اند که هرکدام از آنها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. ما حتی چند سالی هست که شاهد عرضه مودم های خانگی با پشتیبانی از شیار سیم کارت نیز هستیم. حالا که فناوری 5G در حال گسترش است نیز بسیاری از شرکت‌ها مانند هواوی در حال عرضه مودم 5G همراه هستند تا کاربران، بیش از پیش بتوانند از فواید اینترنت پرسرعت برخوردار شوند.

اگر قصد خرید مودم سیمکارتی همراه را دارید اما نمی‌دانید کدام دستگاه مناسب‌تر است، همراه ما باشید تا بهترین مودم سیم کارت خور بازار در بازه‌های قیمتی مختلف را معرفی کنیم.

با بهترین مودم سیم کارت خور آشنا شوید

 

1- مودم 5G هوآوی مدل H122-373 5G CPE Pro 2

مودم 5G همراه هواوی CPE Pro 2 یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی چینی است که به دو صورت باسیم و بی‌سیم تولید شده و کاربران با نصب سیم کارت بر روی آن می‌توانند از اینترنت پرسرعت لذت ببرند. همان‌طور که از نام این محصول پیداست، این روتر از فناوری 5G پشتیبانی کرده و رسیدن به حداکثر سرعت 3.6 گیگابیت بر ثانیه را ممکن می‌کند. دستگاه مودم 5 جی هواوی از چیپست Kirin 990 قدرت می‌گیرد تا دستورات مختلف با نهایت سرعت پردازش شوند. به علاوه، تا 20 دستگاه به صورت هم‌زمان می‌توانند بدون هیچ مشکلی به مودم هواوی متصل شوند. راه‌اندازی آسان و سریع، وجود نشانگر LED به منظور نمایش وضعیت دستگاه و پشتیبانی از طیف وسیعی از باندهای فرکانسی مختلف، از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در مورد این محصول هستند.

دوربین مداربسته تحت شبکه چیست؟ + راهنمای خرید

مودم 5G هوآوی مدل H122-373 5G CPE Pro 2

مشاهده مودم 5G هوآوی مدل H122 در دیجی کالا

2- مودم 5G قابل حمل هوآوی مدل E6878-870

اگر قصد خرید بهترین مودم سیم کارت خور 5G بازار را دارید، مودم جدید هواوی بهترین گزینه خواهد بود. این دستگاه حرفه‌ای که از چیپست Balong 5000 قدرت می‌گیرد، به یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر مجهز شده و این امکان را به کاربران می‌دهد که در هر زمان و شرایطی از اینترنت 5G با نهایت سرعت استفاده کنند. این یعنی حتی افرادی که موبایل آنها از این تکنولوژی پشتیبانی نمی‌کند هم می‌توانند از استفاده از این فناوری لذت ببرند. مودم هواوی، دستیابی به سرعت 4.6 گیگابیت بر ثانیه را ممکن می‌کند؛ در نتیجه، برای تماشای آسان و سریع ویدیوهای 8K مشکلی پیش روی خریداران نخواهد بود.

چیزی که مودم 5G همراه هواوی را به دستگاهی متفاوت تبدیل می‌کند، وجود نمایشگری کوچک بر روی آن است که ضمن ارائه اطلاعاتی مفید در مورد دستگاه، به شما اجازه می‌دهد تا با اسکن بارکدی که روی آن نمایش داده می‌شود، بدون نیاز به وارد کردن رمز، به دستگاه متصل شوید. همچنین حالت مخصوص بازی که سرعت اینترنت و عملکرد دستگاه را تا 30 درصد بهبود می‌بخشد هم نباید فراموش کرد.

مودم 5G قابل حمل هوآوی مدل E6878-870

مشاهده مودم 5G هوآوی E6878 در دیجی کالا

3- مودم 4.5G تی پی-لینک مدل Arecher Mr600 V2

تی پی لینک با معرفی ورژن دوم مودم خانگی Arecher Mr600، محصول پرفروش و حرفه‌ای خود را به یک مودم سیم کارت خور ارزان تبدیل کرده است تا در کنار اینترنت ADSL، استفاده از اینترنت پرسرعت سیم کارت نیز امکان‌پذیر باشد. سازندگان از آخرین تکنولوژی ها بهره برده‌اند تا سرعت مودم 4.5G تی پی لینک به 300 مگابیت بر ثانیه برسد. به علاوه، حالا امکانات تازه‌تری مانند تعویض آنتن هم به این مودم اضافه شده که می‌تواند روی عملکرد دستگاه، تاثیر مثبتی داشته باشد. مودم سیم کارت خور تی پی لینک قابلیت دریافت SMS را هم داشته و کاربران با نصب سیم کارت می‌توانند از شبکه‌های 4G و 5G بهره‌مند شوند. آنتن‌دهی عالی، پایداری سرعت و امکان استفاده از سیم کارت های مختلف، از مهم‌ترین قابلیت‌های مودم سیم کارت خور تی پی لینک محسوب می‌شوند.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی : معرفی بهترین مدل‌های 1400

مودم 4.5G تی پی-لینک مدل Arecher Mr600 V2

مشاهده مودم 4.5G تی پی-لینک Arecher Mr600 V2 در دیجی کالا

4- روتر بی سیم LTE دی-لینک مدل DWM-312

دی لینک DWM 312 یک مودم سیم کارتی و روتر خانگی است که می‌تواند تجربه رسیدن به حداکثر سرعت 150 مگابیت بر ثانیه از طریق شبکه 4G را برای کاربران رقم بزند. دی لینک با تعبیه دو آنتن خارجی قوی بر روی این دستگاه، به کاربران اطمینان می‌دهد که اینترنتی پرسرعت و بسیار پایدار در انتظار کاربران خواهد بود. مورد قابل توجه، امکان نصب دو سیم کارت بر روی دستگاه است تا مدیریت و انتخاب شبکه سریع‌تر، ساده‌تر شود. همچنین در صورت نیاز، کاربران می‌توانند به وسیله کابل LAN، این روتر را به مودم های دیگر متصل کرده و اینترنت بی سیم را برای کاربران به ارمغان آورند.

روتر بی سیم LTE دی-لینک مدل DWM-312

مشاهده روتر دی-لینک DWM-312 در دیجی کالا

5- مودم 4G/TD-LTE ایرانسل مدل TF-i60 H1 همراه با سیم کارت دو قلو ایرانسل TD-LTE 4G

مودم 4G ایرانسل که شاید بتوان آن را بهترین مودم سیم کارت خور ارزان بازار در نظر گرفت، محصولی از شرکت هواوی است که با ضمانت ایرانسل به فروش رسیده و با پشتیبانی از شبکه‌های 4G و 4.5G، این اطمینان را به خریداران می‌دهد که بتوانند اینترنتی پرسرعت را با نصب سیم کارت های معمولی یا TD-LTE تجربه کنند. یکی از قابلیت‌های بسیار جذاب مودم سیمکارتی ایرانسل، امکان تعریف 4 شبکه مستقل با نام‌های متفاوت است؛ در نتیجه، می‌توان هر شبکه را با مشخصات اختصاصی خود را در اختیار گروهی خاص قرار داد. همراه با این مودم همچنین یک سیمکارت دوقلو نیز در اختیار خریداران قرار می‌گیرد تا نیازی به تهیه جداگانه آن نباشد.

از دیگر موارد قابل توجه در مورد این دستگاه می‌توان به وجود پورت WAN، پشتیبانی از استاندارد LTE Cat 6، امکان اتصال آنتن خارجی، وجود پورت RJ11 (تلفن)، دارا بودن پنل دریافت و ارسال پیامک و امکان دستیابی به حداکثر سرعت دریافت 300 مگابیت بر ثانیه اشاره کرد.

راهنمای خرید بهترین پاوربانک + 5 تا از بهترین پاوربانک‌ها

مودم 4G/TD-LTE ایرانسل مدل TF-i60 H1 همراه با سیم کارت دو قلو ایرانسل TD-LTE 4

مشاهده مودم 4G/TD-LTE ایرانسل در دیجی کالا

محمد قاسمی
ارسال دیدگاه